krYštof vyleťel bLogg výbjery o mĚ

Tady bUDE kryštof vyeleťasl.

< zpět na blog

ups, jdou po mně právníci (ani ne fr)

jednoho krejzy dne jsem se jako obvykle naštval na MedO a poslal jsem velmi iritovaný email všem jejich sponzorům, jehož based PDF verze je dostupná někde níže a taky jako obrázek někde tady.

den na to mi ráno přišla odpověď od nějaké krejzy communications paní z jedné nejmenované firmy (kreju si prdel) že je potřeba chyby korektovat a poučit se z nich - souhlasila se mnou. ještě před tím ale volala velmi iritovaná pořadatelka MedO (nebudu radši jmenovat i když to je veřejná informace) řediteli mé školy, že můj email předá právnímu oddělení.

Tohle je ale velmi humorné, protože jakožto svobodný občam ČR můžu říkat co chci, komu chci, jak chci a vybízet je k čemu chci (až na trestné činy, což odstoupení od MedO není, ale někdo si to zjevně myslí).

v pátek (nějaká sobota) pan ředitel poslal vyjádření k mému emailu, o kterém ani nevěděl (cituji: „proč mi nějaká paní, kterou ani neznám, volá a chce na nás posílat právníky?“) a čekám na jejich odpověď. v mailu pana ředitele se totiž píše, že jsem připraven se omluvit. doufám, že tu omluvu budou chtít slyšet, protože se chystám omluvit jen za určitých skibidi podmínek.

bude to krejzy, čekujte tenhle page pro další vzhůru data (těším se na návštěvu evropského soudu pro lidská práva, kde budu jako obžalovaný)

njeNovjejší vÍbjeři